Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is nor huda mohd nasir and I'm 17 this year. I live in earth!

Facebook | Twitter | Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Archives
Back to when it all started.

making-sweetness November 2012 making-sweetness December 2012 making-sweetness February 2013 making-sweetness March 2013 making-sweetness April 2013 making-sweetness August 2013

Affiliates
World's greatest friends.

making-sweetness 1 making-sweetness 2 making-sweetness 3 making-sweetness 4 making-sweetness 5

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness
Sunday, 4 August 2013 making-sweetness Back to the top

masih mencintainya-papinka



Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya
wooo wooo

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

making-sweetness POSTED BY [name] AT 08:13 | 0 Comments

making-sweetness

hye*lambai tangan bersemangat giler nim... :)

lame tak post un . .?? rindu jugak ar nak hadap laptop sambil menaip n berfikir nak tulis ape.. haha .dah netbook(lebih kurang macam laptop jugak ar) kene rampas oleh warden(guru yang tinggal kat asrama sekali dengan kte0rang)hahha.. kisah lame biarkan....


hah..!!! meh sini nak cter... duk rapat-rapat... dekat-dekat ckit....hahahahha*semua macam bersemangat je nim ..??apesal..?? nak dengar cter eh..??hahahhaah
takde cter best pom..memang banyak cter tapi tak tahu nak mula cam ner ?? hahahaha*confuce giler nim . .hahah


first sekali pasal hidup aku much better than before . . n yang penting aku single . .  cuma orang-orang tertemtu saje yang tahu tujuan aku kapel dengan tut..tut...tut..haha*error in connection







making-sweetness POSTED BY [name] AT 08:05 | 0 Comments

making-sweetness sayang sye untuk awak..
Thursday, 11 April 2013 making-sweetness Back to the top





Bukan mudah nak jadi diri sendiri,kan..?(not easy to be y0urself,right.??)?sebab ade dalam satu buku nim,ia menceritakan tentang couple..sebenarnya couple nim tak haram malah ianya harus..tapi aku lupa sebab dye boleh dikelaskan dalam hukum harus..tapi kal0 dijage dengan syarak c0uple nim ia boleh jadi digalakkan..malah buku tuh cakap 0rang yang berc0uple nim penipu..sebab di depan pasangan mereka..semua sempurna tapi belakang laen..hahahaha,kelakar jugak,un.??nak tahu lebih lanjuk..buat research sendiri larh..aku pun bukan panai sangat sal semua nim..




Kal0 0rang cakap yang aku nim bukan budak baik..aku percaye sangat,sebab aku tahu siapa diri aku yang sebenar..tapi aku pelik bila dye0rang cakap `aku lagi el0p dari dye`..dye sedang cakap pasal aib 0rang laen tapi dye boleh cakap yang dye lebih better dari 0rang dye kutuk tuh…aku tak tahu dye letak kat mane 0tak dye..dah tak boleh fikir mane yang betol ,mane yang salah agaknya..lagipun 0rang yang baik takkan ngaku dye baik..pelik betol aku..kal0 dah tahu perangai 0rang laen buruk,kenape kau nak kutuk pulak..??dah ALLAH jadikan dye macam tuh..kau tak layak nak pertikai..Cuma atas kesedaran dye0rang nak berubah atau tak..kau yang sedar perangai dye tak el0p patut nasihatkan dye bukan mengate kat belakang..itulah name nyer kawan..bukan lawan..ape-ape p0n aku nasihatkan sesiape yang terbace p0st nim..cakap tuh biar ade batasnya,takut kau pulak yang terkene..hidup nim tak semestinya kita selalu kat atas..
Aku jugak paling benci kal0 0rang sibuk pasal barang-barang aku..suka hatilah sape nak bagi kat aku pun..n aku paling benci kal0 0rang yang aku tak percaye subuk nak tahu pasal aku,contohnya..aku ade terase dengan best friend aku nim p aku tak tahu nak cakap cam ner kat dye..s0,aku ambik sehelai kertas aku tulis kat situ…sebenarnya aku nak ngadu kat kawan aku s0rang lagi p dye terbace,aku tak boleh nak haling..biarlah dye tahu..tapi yang buat aku bengang nyer kertas tuhdah hilang..dah aku macam tahu jer sape yang ambik atau dye buang terus..tak guna punya 0lang ma..(gaya apek cina,haha)..sb0k je dye nak tahu sal hidup aku..caring sangat larh tuh..kat belakang aku,kutuk aku bukan mane lagi…nimlah name nyer manusia….


Awak,sye tak pernah terniat nak tinggalkan awak..sye sayang awak,malah sye taknak kehilangan awak..maaf,kal0 awak terluka sebab sye..awak terlalu istimewa untuk sye..sye harap sangat yang awak boleh percayekan sye..tempat awak takde pengganti bagi sye..sye tahu mesti awak risau kal0 sye cari 0rang laen,tapi untuk pengetahuan awa,.0rang laen tak boleh jage sye macam awak jage sye,0rang laen tak boleh ubah sye macam awak ubah sye,0rang laen tak boleh lembutkan hati sye macam awak lembutkan hati sye..sye ingin berubah untuk awak,sye akan jadi kuat sebab awak..
















making-sweetness POSTED BY [name] AT 04:20 | 0 Comments

making-sweetness
Saturday, 6 April 2013 making-sweetness Back to the top


Westlife - I Have A Dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I hae a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

making-sweetness POSTED BY [name] AT 01:25 | 0 Comments

making-sweetness


"Can't Loose What You Never Had"

Nahhhhhhaaaaaaaaaahhhhh 
Baby you're so beautiful,
and when i'm near you,
i can't breathe,(i can't breathe)
A girl like you gets what she wants,
when she wants it,
You're so out of my league,
(out my league)
I show you no emotion,
Don't let you see, 
what you're doin' to me,
(that's what you seeing baby)
I imagine the two of us together,
but i've been living in reality,

Fear of rejection, 
kept my love inside,
But time is running out, 
so damn my foolish pride,

I don't care if you think i'm crazy,
(crazy)
It doesn't matter if it turns out bad,
(i don't care)
I've got no fear of losing you,
You can't lose what you never had,

Now i'm gonna confess, 
that i love you, (love you) 
I've been keeping it inside,
(inside), 
feelin i could die,
But if you turn away, 
baby that's O.K., 
At least we had a moment,
before you say goodbye, 
You can lose what you never had,

Rules are made for breaking,
(breaking)
Nothing ventured nothing gained,
I'll be no worse off,
then i am right now,
and i might never get that chance again,
baby,

Fear of rejection,
kept my love inside,
Told my heart i didn't want you, 
but i lied,

I don't care if you think i'm crazy,
(i'm crazy)
It doesn't matter if it turns out bad,
(doesn't matter if it turns out bad)
I've got no fear of losing you,
You can't lose what you never had,
(yeah)

Now i'm gonna confess that i love you,
(i love you)
I've been keeping it inside,(inside) 
feelin i could die,(i could die)
But if you turn away, 
baby that's O.K,
At least we'll have a moment before,
you say good-bye,(before you say goodbye)

Here on the outside looking in,
Don't wanna stay dreaming bout,
what could have been,
Need to hear you speak my name,
even if you shoot me down in flames,

I don't care if you think i'm crazy,
(i 'm crazy baby)
It doesn't matter if it turns out bad,
(if it turns out bad)
I've got no fear of losing you,
You can't lose what you never had, 

Now i'm gonna confess that i love you,
(that i love you girl)
I've been keepin it inside,
feelin i could die,(die)
But if you turn away, 
baby that's O.K,
At least we have a moment before,
you say good-bye,

You can't loose what you never had,
You can't loose what you never had,
You can't loose what you never had......

making-sweetness POSTED BY [name] AT 01:24 | 0 Comments

making-sweetness

Saleem - Tinggal Kenangan

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Chorus
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Ulang Chorus 2X

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan






lagu nim banyak tinggal kesan dalam hidup aku..nampak macam jiwang karat jer..hey,jangan pandang takde mata larh..bukan sebarangan lagu nim..lagu nim larh aku paling suka dengar..kal0 tak caye.try larh..bel0m cuba bel0m tahu..enjoy it

making-sweetness POSTED BY [name] AT 01:21 | 0 Comments

making-sweetness salahkan aku..
Monday, 25 March 2013 making-sweetness Back to the top


Salahkan aku..???


Hai*lambai tangan sambil buat muka blurr…(tak bersemangat langsung)
Banyak betol perkara yang aku lalui baru-baru nim…tapi semuanya buat aku tertekan…*ya ALLAH  kuatkanlah hamba-Mu ini..aku betol-betol tertekan sekarang…tapi aku tak tahu macam mane nak cerita kat member-member rapat aku bila dye0rang tanya aku *ade masalah ke..?? *kenape dengan kau nim..???senyap je..?? *asal kau tak makan..??? *kenape kau asyik termenung je nim..??...aku  tak tahu nak cerita macam mane atau lebih tepat aku kurang percaye kat dye0rang…haish..!!!entahlah..dye0rang kawan aku tapi aku tahu nak percaye macam mane kat dye0rang..aku bingung..
Betol ke aku nim asyik termenung je..??betollah cakap 0rang kal0 0rang bising macam aku nim..bila ade masalah,aku akan senyap…dan 0rang lain akan perasan yang aku nim ade masalah…kadang-kadang aku tak tak pandai nak cerita masalah aku…kadang-kadang aku takde peluang nak cerita masalah aku sebab aku lebih mengutamakan masalah kawan-kawan aku…teruk sangat ke aku nim..??tapi kadang-kadang hanya ALLAh sahaja yang faham masalah yang aku alami..hanya ALLAH sahaja tempat aku bercerita…tanpa ade yang memahami aku…0rang cakap aku ni jenis yag susah 0rang nak faham..sebab aku pandai meny0r0kan perasan aku yang sebenar…mungkin betol k0t sebab aku nim jenis yang tak suka 0rang lain tahu masalah aku…kecuali 0rang yang aku percaye..
Awak,tolong d0akan sye kuat kat sini…sye tak faham kenape dye0rang dengki sangat dengan sye..???mungkin salah sye k0t…takpelah sye mengalah..sye dah malas nak cari gaduh dengan dye0rang yang menyakitkan hati sye…ape yang penting sekarang ialah pelajaran sye dan awak..>_<
Sye betol-betol malas nak layan dye0rang tapi hati sey betol-betol kecewa dengan dye0rang sampai hati dye0rang buat sye macam nim..besar sangat ke salah sye kat dye0rang..???ahh..!!!malaslah sye nak fikir,wak…tak penting p0n…tapi nim semua boleh buat sye tertekan sangat…betol-betol tertekan…
Kadang-kadang sye rase macam perlukan awak sangat..rindu sangat kat awak…tak kuat rasenya,macam-macam dugaan yang sye lalui baru-baru nim..sakit,sakit sangat awak tahu tak..???tapi sye cuba kuatkan diri sye..insyaALLAH sye kuat awak… -_-
Sye tak tahu nak buat cam ner lagi untuk ambik hati dye0rang..sye cuba berubah untuk jadi kawan yang baik untuk dye0rang tapi sye tetap gagal kat mata dye0rang…sye hanya tersenyum je bila dye0rang cakap pasal yang tak el0p pasal sye..sye tak mampu nak halang dye0rang..
Takpelah awak..sye mampu kuat lagi buat mase nim…tapi tak tahulah sampai bile..???
Takpelah…ape-ape p0n,senyum jerlah.. >_<

*hargailah ape yang kita miliki sekarang..sye memilih untuk sayang awak sebab sye tahu awak yang terbaik..sye sentiasa berd0a agar kita dapat bersama hingga ke akhir hayat…insyaALLAH,yang tersurat untuk kita ialah yang terbaik dari ALLAH…dan yang terbaik dari ALLAH pada sye  sekarang ialah AWAK..


making-sweetness POSTED BY [name] AT 01:34 | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►